Ενημέρωση για την υγιεινή των δοντιών
Στο πλαίσιο της προαγωγής της υγείας στο σχολικό περιβάλλον, πραγματοποιήσαμε μια μικροδιδασκαλία με θέμα την υγιεινή των δοντιών, η οποία υλοποιήθηκε σε όλες τις τάξεις του σχολείου από τον κ. Ζαρανιάκο Γιώργο, σχολικό νοσηλευτή του σχολείου μας. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με τη σωστή φροντίδα της στοματικής τους υγείας, καθώς και η…
