Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και  Στ τάξεων του σχολείου μας και η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Άννα Αναστασίου συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία”, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων “Παρίσι 2024″από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή-ΕΟΕ, τη Γαλλική Πρεσβεία της Ελλάδος, την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία-ΕΘΝΟΑ και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας,με δύο (2) δράσεις:

Δράση 1 Δημιουργία Καλλιτεχνικού Έργου

 Στα παιδιά των δύο τελευταίων τάξεων του σχολείου ανατέθηκε η δημιουργία κολλάζ και έργων ζωγραφικής .
Οι μαθητές/τριες  αφού έγιναν ομάδες ως 6 παιδιά , τους  ανατέθηκαν εργασίες για όλες τις πόλεις που μας δόθηκαν βάση Περιφέρειας.
Οι μαθητές/τριες,  παρουσίασαν τα έργα τους και με ψηφοφορία  επιλέχθηκε το καλύτερο .Η  πόλη που πήρε τις περισσότερες ψήφους ήταν το Auch. Στο κολλάζ που επιλέχθηκε παρουσιάζονται αξιοθέατα της πόλης του Auch  . Ενώ στη ζωγραφική  το έργο που επιλέχθηκε ήταν του  μαθητή Ε τάξης Αλέξανδρου Γιαννόπουλου και είναι ο Πύργος .

Καθώς τα Γαλλικά είναι η επίσημη Ολυμπιακή γλώσσα, μαζί με κάθε έργο της Δράσης 1 αποστείλαμε  και  πίνακα με γαλλικές λέξεις που χαρακτηρίζουν:
α. τη γαλλική πόλη/ευρύτερη περιοχή για την οποία έχει δημιουργηθεί το έργο,
β. τους Ολυμπιακούς Αγώνες “Παρίσι 2024” με έμφαση στις καινοτομίες που έχουν εισαχθεί σε αυτούς.

Description du projet  Les enfants des deux dernières classes de l’école primaire se sont vu confier la réalisation de collages et de peintures. Une fois que les étudiants sont devenus des groupes de 6 enfants maximum, on leur a assigné des tâches pour toutes les villes qui nous ont été confiées en fonction de la région. Les étudiants ont présenté leurs projets et le meilleur a été choisi par vote. La ville qui a obtenu le plus de votes était Auch. Le collage sélectionné montre des sites touristiques de la ville d’Auch. Tandis qu’en peinture, l’œuvre choisie était celle d’un seul étudiant et est la tour. Lors de la deuxième action, deux torches olympiques ont été créées à partir de bouteilles d’eau en plastique et de papier d’aluminium. La course de relais s’est d’abord déroulée dans la cour de l’école avec les élèves en classe et immédiatement après, les deux enfants ont été filmés pour créer la vidéo requise. Le reste des enfants regardaient l’action tandis que six filles habillées en prêtresses se tenaient juste derrière le point de transfert de flamme.  

La Ville d’Auch 

1.Cathédrale Sainte-Marie
2.La Tour Armagnac – une prison du 14ème siècle.La statue en bronze de d’Artagnan située au pied de l’escalier monumental de 370 marches de la cathédrale. 
  3.Vue depuis la maison de Fedel 
4.Vue sur la Maison Fédel 
5.La Tour Armagnac
  6.La rivière Gers

  Δράση  2 Σκυταλοδρομία / Δημιουργία mini-video
Στη δεύτερη δράση δημιουργήθηκαν δύο ολυμπιακές δάδες από πλαστικά μπουκάλια νερού και  αλουμινόχαρτο με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού μας Γιάννη Κατσικαρέλη . Η σκυταλοδρομία πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου αρχικά με τους/τις μαθητές/τριες της Στ’  τάξης και αμέσως μετά έγινε η βιντεοσκόπηση των δύο  παιδιών για να δημιουργηθεί το απαιτούμενο βίντεο. Τα υπόλοιπα παιδιά παρακολούθησαν την δράση ενώ έξι κορίτσια ντυμένες ιέρειες στέκονται πίσω ακριβώς από το σημείο  μεταφοράς της φλόγας. Μετά τη συμβολική σκυταλοδρομία,  δημιουργήθηκε mini-video το οποίο  ξεκινάει από τη στιγμή (1) όπου ένας/μια δρομέας παραλαμβάνει την Ολυμπιακή φλόγα από έναν υποτιθέμενο δρομέα άλλου σχολείου, την παραδίδει σε έναν/μια δρομέα του σχολείου του και αυτός/ή την παραδίδει σε υποτιθέμενο δρομέα του επόμενου σχολείου-στιγμή, σύμφωνα με το σενάριο του προγράμματος.

  Aux JO  Paris2024, gue des nouveautés!

– la cérémonie d’ouverture aura lieu sur une rivière
-l’égalité des sexes
-La couleur du tartan
-Les Hommes et la natasion synchronisee
-Les Mascottes

Το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία 2024